logo

Підготовка внутрішніх звітів

Підготовка внутрішніх звітів

Внутрішній звіт — це дієвий спосіб розказати аудиторії про структуру компанії, її систему управління, показники діяльності та стратегію. Але найголовніше те, що завдяки внутрішньому звіту люди розуміють, що саме від цього отримують вони та компанія. Такий звіт показує фінансові результати бізнесу, його прогрес в управлінні людьми, впливі на екологію. Він також роз’яснює, яким чином важливі для формування цінності показники вписуються у діяльність компанії. У результаті зростає репутація бізнесу та його привабливість для інвесторів.

Ми готуємо внутрішні звіти за Міжнародними стандартами фінансової звітності. Наші співробітники доступно продемонструють взаємозв’язок між інвестиціями та цінністю, яку вони створюють. Ми допомагаємо найбільшим українським компаніям розказувати інвесторам про свої успіхи, а також розуміти, наскільки ефективно вони приймають рішення.

Ця послуга, як і більшість інших послуг, які надає наша компанія, виконується поетапно – першим пунктом в алгоритмі стоїть, звичайно, план, на який наша фірма буде спиратися в подальшій роботі. Отже...

Ключові етапи

  • Ознайомлення зі специфікою бізнесу компанії і станом бухгалтерського обліку
  • Збір первинної інформації по рахунках бухгалтерського обліку
  •  Обробка первинної інформації, визначення операцій компанії, за якими необхідна додаткова інформація від компанії
  • Адаптація моделі трансформації фінансової звітності під особливості компанії і введення даних
  • Визначення операцій, які необхідно відкоригувати відповідно до вимог міжнародних стандартів, і здійснення коригувань
  • Для холдингових компаній – здійснення коригувань операцій між пов’язаними юридичними особами
  • Підготовка фінальних форм звітності – баланс, звіт про прибутки (збитки), звіт про рух грошових коштів, звіт про зміни в капіталі
  • Підготовка фінального звіту з коментарями

Вигоди від використання

  • Надання об’єктивної інформації про фінансовий стан компаній в зручній для іноземних партнерів формі
  • Відображення реальної вартості активів і пасивів компанії (за умови отримання достовірної інформації від клієнта)
  • Побудова заснованих на довірі відносин з іноземними партнерами за рахунок надання достовірної та об’єктивної інформації
  • Отримання додаткових конкурентних переваг при розгляді можливостей інвестування грошових коштів в компанію.